Regulamentul magazinului
Regulile magazinului
§1
Definiții
1. Biroul de relații cu clienții - biroul de relații cu clienții al vânzătorului care furnizează clienților informații despre domeniul de activitate al magazinului online, în special în ceea ce privește magazinul online, produsele disponibile pe pagina web a magazinului online, comenzile și condițiile generale de vânzare. Puteți contacta serviciul clienți în zilele lucrătoare, în intervalul orar indicat în magazinul online în fila „Contact”, la numărul de telefon (0062) 627915409 și la adresa de e-mail magazin@interbeds.ro. Costul unui apel către Serviciul clienți este tariful unei conexiuni standard, conform grilei tarifare a operatorului corespunzător.
2. Zile lucrătoare: zilele de luni până vineri, cu excepția zilelor de sărbătoare legală.
3. Client - o persoană fizică, o persoană juridică sau o unitate organizațională care nu este o persoană juridică, dar căreia i se acordă capacitate juridică printr-o reglementare specială, care plasează o comandă în magazin.
4. Cod civil - Codul civil, ultima actualizare a datelor din acest cod: 1 septembrie 2022.
5. Consumator - clientul, adică persoana fizică care desfășoară o activitate juridică cu un antreprenor care nu este direct legată de activitatea sa comercială sau profesională, precum și clienții cărora dispozițiile legale imperative le acordă anumite drepturi consumatorilor sau le asimilează statutul juridic cu cel al consumatorilor.
6. Cont - Panou personal de administrare și informare al Clientului în Magazinul online, care este creat automat în urma înregistrării corecte a Clientului în Magazin, unde sunt colectate și stocate date, în special privind Comenzile plasate de Client și datele furnizate la înregistrare.
7. Regulament: prezentul document.
8. Magazin sau magazin online: serviciul online disponibil pe interbeds.ro. Vânzător sau BMS GROUP - Sławomir Pegza cunoscut pe piață sub numele de BMS GROUP PEGZA SŁAWOMIR, cu sediul social situat în Broniewskiego 18, 98-400 Wieruszów (adresa poștală: BMS GROUP, Zgorzelec 29, 63-630 Rychtal), cu NIP 619- 181-93-51, REGON 731626185.
9. Mărfuri - mobilier și articole de decor pentru casă prezentate în magazinul online de către vânzător.
10. Contract - un contract de vânzare de Mărfuri, între Vânzător și Client, încheiat la distanță, utilizând Magazinul online.
11. Legea privind protecția datelor cu caracter personal - Legea nr. 2018-493 din 20 iunie 2018 privind protecția datelor cu caracter personal.
12. Legea privind drepturile consumatorilor - Codul consumatorului (ultima versiune în vigoare din 18 august 2022).
13. Legea privind furnizarea de servicii electronice - se referă la legea din 11 martie 2003 privind serviciile societății informaționale.
14. Comandă - o declarație de voință a Clientului, care vizează în mod direct încheierea Contractului, precizând în special tipul și cantitatea de Produse.
§2
Dispoziții generale
1. Magazinul online este gestionat și administrat de vânzător.
2. Scopul exploatării Magazinului este de a permite Clienților să se familiarizeze cu Produsele oferite de Vânzător, inclusiv prețurile și disponibilitatea acestora, și de a încheia la distanță Contracte de vânzare a produselor.
3. Prezentul Regulament definește regulile de vânzare a mărfurilor de către vânzător utilizând mijloace de comunicare la distanță, tipul de servicii electronice furnizate de vânzător prin intermediul magazinului, precum și regulile de utilizare a magazinului online de către clienți.
4. Magazinul online efectuează vânzarea cu amănuntul a mărfurilor prin internet pe baza prezentului regulament.
5. Dacă solicitantul dispune de un număr de identificare fiscală european TVA activ, vă rugăm să trimiteți un e-mail la magazin@interbeds.ro și cererea va fi redirecționată către supervizorul companiilor.
6. Livrarea se face pe teritoriul României. Livrarea se efectuează numai la domiciliu (casă) sau la bloc. Costurile de expediere nu includ serviciile de transport al paturilor la apartament și nici instalarea acestora. Nu se efectuează livrări la etaj sau pe palier. Locul de expediere: Polonia.
7. Încheierea Acordului echivalează cu acceptarea prevederilor Regulamentului.
8. Clientul poate accesa în orice moment versiunea actuală a prezentului regulament pe [https://rumuniainterbeds.iai-shop.com/ro/terms] și prin intermediul unui link de pe pagina de start a magazinului, precum și o poate imprima în orice moment.
9. Vânzătorul își rezervă dreptul de a anula o comandă în cazul apariției unor erori de preț cauzate de o greșeală a sistemului sau umană.
§3
Servicii electronice furnizate de Vânzător
1. În cadrul furnizării de servicii pe cale electronică, prezentul regulament este un regulament în sensul legii privind furnizarea de servicii electronice.
2. Vânzătorul furnizează următoarele servicii electronice prin intermediul Magazinului:
1. crearea și gestionarea unui cont;
2. posibilitatea de a plasa Comenzi prin intermediul Magazinului și de a încheia Contracte;
3. trimiterea unui buletin informativ privind noile produse și promoțiile Magazinului la adresa de e-mail furnizată de Client.
3. Clientul poate crea un Cont pentru sine. Acest lucru necesită înregistrarea în magazinul online prin completarea formularului din fila „Cont”.
4. Înregistrarea în magazin necesită o adresă de e-mail, o parolă, acceptarea regulamentului și mențiunea „Doresc să creez un cont în magazin”.
5. După ce ați făcut clic pe butonul „Înregistrare”, clientul va primi un mesaj de confirmare a creării contului la adresa de e-mail furnizată la înregistrare. Odată ce clientul primește mesajul menționat mai sus, se încheie un contract pentru furnizarea acestui serviciu electronic. Contul este pus la dispoziția clientului gratuit și pe o perioadă nedeterminată.
6. Pentru a activa contul creat, urmați instrucțiunile din e-mailul trimis. Până atunci, contul va rămâne inactiv.
7. Clientul poate solicita în orice moment ștergerea contului vânzătorului, trimițând aceste informații la adresa de e-mail magazin@interbeds.ro.
8. Clientul are obligația de a păstra confidențialitatea parolei și a datelor de conectare la Cont.
9. Vânzătorul poate șterge Contul Clientului dacă Clientul:
1. încalcă Regulamentul;
2. furnizează date false la înregistrare;
3. furnizează date false la plasarea Comenzii;
4. furnizează date false la efectuarea plății, în forma prevăzută la §5 alin. 1 litera b din Regulament;
5. Clientul nu a utilizat Contul de mai mult de 3 ani.
10. Furnizarea serviciului de newsletter de către vânzător începe odată cu consimțământul clientului de a-l primi. Acest serviciu este furnizat gratuit Clientului, cu frecvența stabilită de Vânzător. Utilizatorul se poate dezabona în orice moment de la serviciul de newsletter. De asemenea, poate modifica adresa de e-mail la care este trimis newsletter-ul. Vă puteți dezabona de la serviciu făcând clic pe butonul „Dezabonare” disponibil în subsolul fiecărui newsletter.
11. Reclamațiile legate de furnizarea serviciilor electronice pot fi depuse:
1. prin trimiterea unei reclamații scrise la următoarea adresă: BMS GROUP, Zgorzelec 29, 63-630 Rychtal sau;
2. prin e-mail la următoarea adresă: magazin@interbeds.ro
12. În descrierea reclamației, se recomandă să se furnizeze:
1. circumstanțele și informațiile referitoare la obiectul reclamației, inclusiv tipul și data neregulii/eșecului;
2. solicitările clienților;
3. datele de contact ale persoanei care depune reclamația.
13. Comunicarea informațiilor de mai sus are scopul de a facilita și accelera luarea în considerare a reclamației de către Vânzător.
14. Cerințele menționate mai sus la §3 sec. 12 au doar caracterul unei recomandări, iar furnizarea lor este voluntară. Nefurnizarea informațiilor de mai sus nu afectează eficacitatea reclamației, deși poate duce la necesitatea completării datelor necesare pentru examinarea reclamației indicate de vânzător.
15. Vânzătorul va răspunde reclamației imediat, dar cel târziu în termen de 30 de zile de la data depunerii acesteia (Codul consumatorilor), cu excepția cazului în care legea prevede un termen diferit.
16. Utilizarea Magazinului este posibilă cu condiția ca sistemul informatic al Clientului să îndeplinească următoarele cerințe tehnice minime: un computer sau un dispozitiv mobil cu acces la Internet (cu un procesor de minimum 800 MHz; 512 MB RAM; o placă grafică și un ecran care suportă o rezoluție de 800x600 și 56 de culori); Internet Explorer versiunea 10 sau mai recentă sau cele mai recente versiuni ale browserelor (inclusiv browserele mobile) instalate: Chrome, Firefox, Opera, Safari cu suport JavaScript activat; să aibă un cont de e-mail actual, activ și configurat corect; posibilitatea de a citi fișiere în format Portable Document Format (pdf).
Clientului îi este interzis să furnizeze conținut ilegal, contrar legii, bunelor moravuri sau care încalcă drepturile de personalitate ale terților.
§4
Informații despre produse și prețuri
- A webáruházban kínált árukra vonatkozó információk elérhetők az interbeds.hu weboldalon.
- Ezek az információk tartalmazzák az áruk tulajdonságaira és áraira vonatkozó adatokat.
- A webáruházban közzétett áruk fényképei és leírásai technikai korlátoknak vannak alávetve, és céljuk, hogy a vásárló megismerhesse az áruk tulajdonságait, megjelenését és működését.
- Az áruk webáruházban bemutatott fényképeken való megjelenése eltérhet a valós áruk megjelenésétől, például a monitor beállításai, a megvilágítási körülmények vagy a fényképezéssel kapcsolatos korlátozások miatt.
- Az áruk műszaki leírása továbbá tartalmazhat egyszerűsítéseket, hogy az adatok olvashatóak és a webáruházban való megjelenítéshez megfelelőek legyenek.
- Az áruk árai közvetlenül az áruk mellett jelennek meg a webáruházban.
- A webáruházban feltüntetett árak euróban (RON) vannak megadva.
- A webáruházban feltüntetett árak bruttó árak, vagyis tartalmazzák az árukra és szolgáltatásokra vonatkozó ÁFÁ-t.
- A szállítás Románia területére történik.
- A webáruházban elérhető bútorok új termékek.
- Az ágybetétek esetében a webáruház fenntartja a méreteltérések lehetőségét: ±2% a szélesség és hosszúság tekintetében, ±1 cm a magasság tekintetében, a betét anyagának magas nyomás- és rugalmassági tényezője miatt.
<br>
§5
Reguli pentru plasarea unei comenzi
1. Informațiile conținute pe site-ul web al Magazinului nu constituie o ofertă din partea Vânzătorului, ci doar o invitație adresată clienților de a prezenta oferte pentru încheierea Contractului.
2. Comenzile pot fi plasate în timp ce site-ul web al magazinului este disponibil. În general, 7 zile pe săptămână și 24 de ore pe zi, însă, din cauza unor limitări tehnice, Vânzătorul nu garantează disponibilitatea constantă a site-ului web al Magazinului.
3. Clientul selectează Produsele și cantitatea acestora făcând clic pe butonul „ADAUGĂ ÎN COȘ”. Fereastra „Coșul dvs.” afișează Produsul selectat și cantitatea acestuia din coș, prețul unitar, valoarea, costurile de transport și valoarea totală a întregii comenzi.
4. Repetând procedura de mai sus, Clientul poate adăuga Produse suplimentare în coș sau poate mări cantitatea acestora.
5. Clientul poate verifica conținutul coșului său de cumpărături făcând clic pe butonul „Coșul dvs. de cumpărături”, unde este selectată și modalitatea de plată și unde obține informații definitive despre costul Comenzii.
6. Până în momentul în care Clientul plasează o Comandă, acesta poate verifica conținutul coșului său și poate aduce orice modificare (de exemplu, cantitatea de Mărfuri), poate converti valoarea sau poate retrage Mărfurile din coș.
7. Clientul poate continua cumpărăturile făcând clic pe butonul „Continuați cumpărăturile” după ce a adăugat Produsul în coș și a consultat conținutul coșului.
8. Condiția pentru executarea Comenzii prin intermediul site-ului web al Magazinului este completarea corectă a formularului de comandă, indicând datele personale marcate ca obligatorii și acceptarea prevederilor Regulamentului și Politicii de confidențialitate. Magazinul își rezervă dreptul de a refuza executarea Comenzii dacă datele furnizate de Client în formularul de înregistrare sunt incomplete, incorecte sau ridică îndoieli cu privire la exactitatea lor. În cazul refuzului executării Comenzii, Clientul va fi informat prin e-mail. Mesajul va fi trimis la adresa de e-mail furnizată de client în formularul de comandă.
9. După efectuarea Comenzii, Clientului i se trimite un e-mail de confirmare a Comenzii. Trimiterea de către Vânzător a elementelor menționate mai sus prin e-mail echivalează cu încheierea acordului între părți.
10. Clientul este obligat să plătească Comanda în termen de 5 zile lucrătoare de la data primirii e-mailului menționat la paragraful 9 de mai sus. În cazul neplății în termenul menționat mai sus, Vânzătorul poate rezilia Contractul fără a stabili un termen suplimentar.
11. Contractul este încheiat în limba română.
12. Fiecare comandă este documentată printr-o factură cu TVA pe vânzări.
13. Factura cu TVA pe vânzări este trimisă electronic la adresa de e-mail indicată de Client în formularul de comandă.
§6
Metode de plată
1. Puteți plăti comanda cu cardul de credit, Klarna, PayPaU
§7
1. Termenul de livrare. Termenul de execuție (expediere) a comenzii este, în mod normal, de 14 zile lucrătoare de la data plății sumei pentru Comandă în contul Vânzătorului. Durata prevăzută a Comenzii este vizibilă în Magazin lângă descrierea Mărfurilor. În cazuri excepționale, termenul de execuție a comenzii poate fi prelungit.
§8
Livrare
1. Vânzătorul își rezervă dreptul ca Clientul să nu poată alege zilele și/sau orele de livrare atunci când efectuează Comanda.
2. Curierul livrează Bunurile comandate Clientului la adresa indicată în Comandă.
3. Expedierea se efectuează într-o anumită țară.
4. Produsele sunt livrate clientului numai prin expediere de către o companie de curierat independentă. Ridicarea produselor comandate personal nu este posibilă.
5. Marfa este livrată Clientului în zilele lucrătoare între orele 8:00 și 16:00.
6. Mobilierul este livrat clientului în pachete care trebuie asamblate de către acesta.
7. Livrarea mărfurilor nu include introducerea mărfurilor în apartament.
8. La primirea coletului, Clientul trebuie să acorde o atenție deosebită stării coletului primit. În cazul unor daune vizibile, se recomandă clientului să despacheteze coletul în prezența curierului, să verifice Marfa pentru a detecta eventualele lipsuri sau defecte și, dacă se constată astfel de probleme, să întocmească un proces-verbal în prezența curierului.
9. Prin confirmarea recepției, Clientul obține proprietatea asupra Bunurilor. La momentul specificat în secțiunea 7 de mai sus, toate riscurile legate de posesia și utilizarea Bunurilor sunt transferate Clientului.
10. În cazuri speciale, termenul de livrare a Comenzii poate fi întârziat, ceea ce poate fi cauzat de motive independente de voința Vânzătorului.
§9
Reclamații privind Bunurile
1. Temeiul și întinderea răspunderii Vânzătorului față de Client, în cazul în care Bunurile vândute prezintă un defect fizic sau juridic, sunt precizate în dispozițiile legale aplicabile.
2. Vânzătorul are obligația de a furniza Clientului Bunuri fără defecte.
3. În cazul în care Produsele vândute prin Magazin prezintă defecte, Clientul are dreptul de a depune o reclamație.
4. Reclamațiile nu se aplică defectelor rezultate din utilizarea necorespunzătoare a Produselor de către Client.
5. Reclamația poate fi depusă de Client sub forma:
1. pe cale electronică, trimițând un e-mail la adresa: magazin@interbeds.ro
2. tradițional, trimițând o reclamație la adresa poștală a companiei: BMS GROUP, Zgorzelec 29, 63-630 Rychtal
6. Se recomandă ca reclamația să conțină în special:
1. Numele și prenumele clientului;
2. Adresa poștală a clientului;
3. Adresa de e-mail a clientului;
4. Numărul de telefon de contact (dacă este cazul);
5. data încheierii Contractului / data plasării Comenzii;
6. obiectul reclamației;
7. descrierea elementelor deteriorate;
8. cererea clientului;
9. documentația fotografică a elementelor deteriorate.
7. Cerințele menționate mai sus la art. 6 sunt doar recomandări, iar furnizarea lor este voluntară. Nefurnizarea informațiilor de mai sus nu afectează eficacitatea reclamației, deși poate duce la necesitatea completării datelor necesare pentru examinarea reclamației indicate de vânzător.
8. Dacă Bunurile vândute prezintă un defect, Clientul poate:
1. să depună o declarație de reducere a prețului sau de reziliere a Contractului, cu excepția cazului în care Vânzătorul înlocuiește imediat și fără inconveniente pentru Client Produsul defect cu un produs fără defecte sau remediază defectul. Prețul redus trebuie să rămână proporțional cu prețul rezultat din Contract, în care valoarea Mărfurilor cu defect rămâne egală cu valoarea Mărfurilor fără defecte. Clientul nu poate rezilia Contractul dacă defectul Bunului nu este relevant;
2. să solicite înlocuirea Produsului cu un produs fără defecte sau remedierea defectului, cu excepția cazului în care este imposibil să se aducă Produsul în conformitate cu Contractul în modul ales de Client sau dacă acest lucru ar implica costuri excesive în comparație cu metoda propusă de Vânzător. Vânzătorul este obligat să înlocuiască Produsul defect cu un Produs fără defecte sau să remedieze defectul într-un termen rezonabil, fără inconveniente nejustificate pentru Client;
9. sub rezerva și în condițiile prevăzute de dispozițiile relevante.
10. Vânzătorul va răspunde imediat la reclamația Clientului, în termen de cel mult 14 zile de la data primirii acesteia. Dacă Clientul a solicitat înlocuirea sau eliminarea defectului sau a depus o declarație de reducere a prețului, precizând suma cu care trebuie redus prețul, iar Vânzătorul nu a răspuns la această solicitare în termen de 14 zile de la primirea acesteia, se consideră că solicitarea a fost considerată justificată.
11. Vânzătorul, în termenul menționat mai sus, va transmite avizul său cu privire la reclamație prin e-mail la adresa de e-mail furnizată de Client.
12. În cazul acceptării reclamației, Vânzătorul va lua măsurile corespunzătoare pentru a răspunde cererii Clientului prezentate în reclamația pe care a depus-o.
13. Vânzătorul este răspunzător în temeiul garanției dacă se constată un defect fizic în termen de doi ani de la data livrării Bunurilor către Client. Reclamația pentru eliminarea defectului sau înlocuirea Produsului cu un Produs fără defecte expiră după un an de la data constatării defectului, dar în cazul unei Comenzi plasate de un Consumator - termenul de prescripție nu poate expira înainte de expirarea termenului menționat în prima teză.
10
Rezilierea contractului
1. Clientul are dreptul să rezilieze Contractul fără a da un motiv în termen de 14 zile de la data la care Clientul a intrat în posesia Bunurilor sau la care un terț, altul decât transportatorul și indicat de Client, a intrat în posesia Bunurilor (cu excepția cazurilor prevăzute în Codul consumatorilor).
2. Termenul menționat mai sus începe să curgă din momentul recepționării mărfii, confirmată prin primirea coletului de către compania de curierat.
3. Pentru a respecta elementele menționate mai sus, termenul trebuie respectat și trebuie trimisă o declarație corespunzătoare de retragere din acord.
4. Declarația trebuie trimisă în format electronic la adresa de e-mail magazin@interbeds.ro
5. Modelul de declarație de retragere din Acord este atașat în Anexa 1 la Regulament.
6. În cazul rezilierii Contractului, Contractul este considerat nul.
7. Mărfurile returnate trebuie trimise la următoarea adresă: BMS GROUP, Zgorzelec 29, 63-630 Rychtal.
8. Numai costurile directe de returnare a Produsului sunt suportate de consumator.
9. Dacă clientul își exercită dreptul legal de retragere, vânzătorul va rambursa plățile efectuate de client utilizând același mod de plată utilizat de client, cu excepția cazului în care clientul a acceptat în mod expres un mod de returnare diferit, care nu implică niciun cost pentru acesta. Dacă plata nu poate fi rambursată utilizând aceeași modalitate de plată utilizată de Client, deoarece Vânzătorul nu mai acceptă o anumită modalitate de plată, Vânzătorul va efectua rambursarea utilizând modalitatea de plată care corespunde cât mai mult posibil modalității de plată utilizate anterior de Client.
10. Dacă Vânzătorul nu a propus să retragă el însuși Bunurile de la Client, acesta poate suspenda rambursarea plăților primite de la Client până când primește Bunurile sau până când Clientul furnizează dovada returnării acestora, în funcție de prima eventualitate. Dacă plata trebuie returnată în contul bancar al Clientului, Vânzătorul va returna plata în contul bancar indicat de Client (de exemplu, în formularul de retragere), iar dacă Clientul omite să indice contul bancar în care poate fi rambursată plata, Vânzătorul va rambursa plata în contul bancar pe care Clientul l-a utilizat pentru a efectua plata în cadrul Contractului de vânzare pe care îl reziliază, sub rezerva paragrafului 9 de mai sus. În cazul în care plata a fost efectuată de către creditor în cadrul încheierii contractului de credit de consum de către Client, vânzătorul va rambursa plata în contul creditorului.
11. În cazul formulării unei declarații de retragere dintr-un contract la distanță, mărfurile nu trebuie să fie deteriorate sau să prezinte urme de utilizare care depășesc ceea ce este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea acestora. Consumatorul este responsabil pentru diminuarea valorii bunului rezultată dintr-o utilizare care depășește ceea ce este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea bunului.
12. Dacă clientul nu ridică coletul, costurile de returnare a mărfii sunt facturate clientului. Vânzătorul își rezervă dreptul de a reduce suma din costul total al returnării mărfii la sediul vânzătorului. Aceste costuri de transport pot varia între 50 și 300 de euro, în funcție de greutatea coletului și de transportator, și sunt recalculate de la caz la caz, în funcție de comandă.
13. Cumpărătorul care efectuează o plată prin intermediul Klarna și care anulează comanda înainte de expedierea mărfurilor sau care reziliază contractul după primirea mărfurilor, trebuie să suporte costul comisiei facturate de Klarna vânzătorului.
§11
Garanție
1. Toate mărfurile vândute în magazin sunt acoperite de o garanție de 24 de luni.
2. Perioada de garanție se calculează de la data livrării articolului către client.
3. Condițiile detaliate ale garanției sunt indicate de fiecare dată în cartea de garanție emisă de garant și atașată mărfii.
§12
Protecția datelor cu caracter personal
1. Administratorul datelor cu caracter personal ale Clientului colectate prin intermediul Magazinului online este Vânzătorul.
2. Furnizarea datelor cu caracter personal de către Client este voluntară, dar necesară pentru înregistrare (crearea unui Cont), realizarea unei Comenzi, punerea în aplicare a Contractelor, furnizarea serviciului de newsletter și tratarea reclamațiilor.
3. Informații detaliate privind protecția datelor cu caracter personal sunt disponibile în secțiunea „Politica de confidențialitate” din magazinul online.
§13
Politica de returnare
1. Cumpărătorul are responsabilitatea de a recepționa marfa comandată (în cazul vânzării la distanță - expedierea). Dacă proprietatea Cumpărătorului este returnată Vânzătorului ca urmare a neprimirii, a nepreluării coletului din cauza unei greșeli sau a neglijenței Cumpărătorului (dar și ca urmare a trimiterii intenționate a articolului la adresa Vânzătorului), Cumpărătorul va suporta costurile de expediere (dus-întors) ale comenzii.
2. Aceste costuri de transport pot varia între 50 și 300 de euro, în funcție de greutatea coletului și de transportator, și sunt recalculate de la caz la caz, în funcție de comandă.
3. Cumpărătorul care efectuează o plată prin Klarna și anulează comanda înainte de expedierea mărfii sau se retrage din contract după primirea mărfii acoperă costul comisioanelor facturate de Klarna vânzătorului.
4. Cumpărătorul care efectuează o plată prin PayPal și anulează comanda înainte de expedierea mărfii sau se retrage din contract după primirea mărfii acoperă costul comisioanelor facturate de PayPal vânzătorului. Comisioanele PayPal sunt de 2,9% (plus costuri fixe).
§14
Dispoziții finale
1. Regulamentul este valabil începând cu data de 21 aprilie 2022.
2. Contractele încheiate de Vânzător se încheie în conformitate cu legislația franceză și în limba franceză.
3. Consolidarea, securizarea, divulgarea și confirmarea către Client a dispozițiilor esențiale ale Contractului de vânzare se efectuează prin trimiterea către Client a unui e-mail care confirmă realizarea Comenzii. Conținutul Contractului este, de asemenea, înregistrat și securizat în sistemul informatic al Magazinului online. După încheierea Contractului, Vânzătorul furnizează Clientului o dovadă de cumpărare în format electronic sau împreună cu coletul care conține Mărfurile. Specificațiile Comenzii pot fi, de asemenea, atașate la expediere.
4. Clientul poate utiliza mijloace extrajudiciare pentru a trata reclamațiile și a obține despăgubiri.
5. Utilizarea mijloacelor extrajudiciare de tratare a reclamațiilor și de despăgubire este voluntară.
6. Informații detaliate privind posibilitatea Clientului Consumator de a utiliza mijloace extrajudiciare pentru soluționarea reclamațiilor și plângerilor, precum și regulile de acces la aceste proceduri, sunt disponibile la sediile și pe site-urile internet ale apărătorilor consumatorilor.
7. Instanța competentă pentru orice litigiu judiciar va fi cea de la domiciliul cumpărătorului.
8.În aspectele care nu sunt reglementate de acești Termeni și Condiții, se aplică prevederile legislației române, în special: Codul Civil, Legea privind Serviciile Societății Informaționale; prevederile Codului Consumatorului; și alte prevederi aplicabile din legislația general aplicabilă.
9. Vânzătorul informează că utilizarea Magazinului online prin intermediul unui browser web, inclusiv efectuarea unei Comenzi, precum și conectarea telefonică cu Serviciul Clienți, potpoate fi asociat cu necesitatea de a suporta taxe de conectare la internet (tarife de transmisie de date) sau taxe de conectare telefonică, în funcție de planul tarifar al furnizorului de servicii utilizat de Client.
10. Magazinul își rezervă dreptul de a anula comenzile în cazul unei erori de preț cauzate de o eroare umană sau de sistem.
§15
Recenzii Magazin Online
1. Un client al magazinului online are posibilitatea de a trimite în mod voluntar și gratuit o recenzie a achizițiilor efectuate în magazinul online. Subiectul recenziei poate fi, de asemenea, o evaluare, o fotografie sau o recenzie a produsului achiziționat în magazinul online.
2. După efectuarea unei achiziții în magazinul online, vânzătorul transferă datele necesare pentru a crea o invitație prin e-mail către compania responsabilă de procesul de sondaj. Trimiterea sondajelor și procesul de colectare a recenziilor sub formă de formulare sunt gestionate în întregime de TrustMate SA, al cărei sediu social se află la Bartoszowicka 3, 51-641 Wrocław. TrustMate SA trimite Clientului un e-mail care conține o solicitare de recenzie și un link către un formular online care permite Clientului să trimită o recenzie. Formularul online permite Clientului să răspundă la întrebările Vânzătorului despre achiziția sa, să o evalueze, să adauge propria descriere a recenziei și o fotografie a produsului achiziționat. Dacă o recenzie nu a fost trimisă după invitația inițială de a trimite o recenzie, TrustMate poate retrimite invitația. 3. O recenzie poate fi trimisă doar de către un Client care a efectuat o achiziție în magazinul online al Vânzătorului.
4. Recenziile trimise de Client sunt publicate de Vânzător în magazinul online și pe cartea de vizită TrustMate.io.
5. Trimiterea unei recenzii nu poate fi utilizată de către Client pentru activități ilegale, în special pentru activități care constituie un act de concurență neloială împotriva Vânzătorului sau pentru activități care încalcă drepturile de personalitate, drepturile de proprietate intelectuală sau alte drepturi ale Vânzătorului sau ale unor terți. 6. Recenziile pot fi trimise doar pentru produse achiziționate efectiv din magazinul online al vânzătorului. Este interzisă încheierea de contracte de vânzare-cumpărare fictive/aparente în scopul trimiterii unei recenzii. În plus, autorul unei recenzii nu poate fi vânzătorul însuși sau angajații acestuia, indiferent de scopul utilizării.
7. O recenzie poate fi ștearsă în orice moment de către autorul său.