Retragerea din contract

Este responsabilitatea Cumpărătorului să primească bunurile comandate (în cazul vânzării la distanță - transportul). Dacă bunul este returnat Vânzătorului din cauza neprimirii sau a neridicării coletului din vina sau neglijența Cumpărătorului (dar și din cauza trimiterii intenționate a articolului la adresa Vânzătorului), Cumpărătorul va suporta costurile de transport (dus-întors) pentru comandă.

Aceste costuri de transport pot varia de la 50 la 300 de euro, în funcție de greutatea coletului și de transportator și sunt recalculate de la caz la caz, în funcție de comandă.

 

Un cumpărător care efectuează o plată prin PayPal și anulează comanda înainte de expedierea bunurilor sau se retrage din contract după primirea bunurilor acoperă costul comisionului perceput de PayPal vânzătorului. Comisionul PayPal este de 2,9% (plus o taxă fixă).

 

Un cumpărător care plătește prin Klarna și anulează comanda înainte de expediere sau după primirea bunurilor plătește taxele percepute vânzătorului de către Klarna. Comisia Klarna este de 4,99% (plus o taxă fixă) la rata stabilită de Klarna.

 

Vă puteți răzgândi după ce primiți patul.

Aveți la dispoziție 14 zile de la data primirii pentru a-l returna.

În acest timp, nu trebuie să furnizați un motiv pentru răzgândirea dumneavoastră.

 

Un cumpărător care efectuează o plată prin Klarna și anulează comanda înainte de expedierea bunurilor sau se retrage din contract după primirea bunurilor acoperă costul comisionului perceput de Klarna vânzătorului.

 

Dacă v-ați schimbat Dacă aveți întrebări, urmați acești 3 pași:

 

PASUL 1

Contactați-ne prin e-mail la magazin@interbeds.ro și informați-ne despre decizia dumneavoastră. Atașați la e-mail o scanare completată a formularului de retragere pentru un contract la distanță, care este inclus ca Anexa 1 la regulamentul magazinului.

 

 

 

Acesta este un semnal pentru noi că ar trebui să așteptăm un colet de la dumneavoastră.

 

PASUL 2

Împachetați coletul și trimiteți-l prin poștă la următoarea adresă:

 

BMS GROUP PEGZA SŁAWOMIR

Zgorzelec 29

63-630 Rychtal

 

PASUL 3

După ce primim coletul cu bunurile care trebuie returnate de la dumneavoastră, vom verifica conținutul acestuia în raport cu formularul de retur pe care l-ați primit. După verificarea pozitivă, veți primi informații de la noi trimise la adresa de e-mail furnizată la comandă.

 

Vă vom rambursa folosind aceeași metodă de plată pe care ați folosit-o pentru a plăti comanda. De asemenea, puteți accepta o altă metodă de rambursare, care nu va fi asociată cu taxe suplimentare.

 

În situația în care plata nu poate fi rambursată folosind aceeași metodă de plată pe care ați folosit-o, deoarece nu mai acceptăm metoda de plată specificată, vom efectua rambursarea folosind metoda de plată care se potrivește cel mai bine cu metoda de plată utilizată anterior de dumneavoastră.

pixel